Odporúčame
Nasadenie BOARDOV v centre mesta na komunikáciu vizuálom, podporenú rozdávaním letákov od zaškolených promotérov schopných verbálne komunikovať posolstvo kampane.
BIKE media na cyklo-trasách napr. na bratislavskej hrádzi = ideálna komunikácia so zameraním na aktívnych ľudí.
SMART media môže osloviť chodcov a vodičov v centrách veľkých miest, ale rovnako aj v menších obciach pri realizovaní lokálnej kampane.
Kombináciou našich médií Vám umožníme osloviť špecifickú cieľovú skupinu s výrazne efektívnym využitím Vašich zdrojov. |
|
|
Press Ambient Media Group |
Jún 2010
|
Apríl 2010 |
Január 2009 |
November 2009 |
September 2009
|
Júl 2009 |
Máj 2009 | Apríl 2009
|
Október 2008
| Október 2008 | September 2008 | August 2008 |
Júl 2008
| Júl 2008 | Júl 2008 | Máj 2008 |
Marec 2008
| Február 2008 | December 2007 | November 2007 |
Október 2007
| August 2007 | Júl 2007 | Máj 2007 |
|
|